Optimalizace pro vyhledávače, zkráceně SEO (search engine optimization), je soubor metod, které analyzují, upravují a používají zpětné odkazování tak, aby stránku dostali mezi první příčky nepropagovaného (organického) vyhledávání.
Každá optimalizace by měla začínat podrobnou analýzou webové stránky. V potaz se bere celkový dojem webu, a to jak po obsahové a grafické, tak po technické stránce. Strukturace textů, efektivní používání klíčových slov, aktuálnost a grafické zpracování. Tyto pojmy patří mezi takzvané ON-PAGE faktory. Dále mezi ně zahrnujeme technické parametry jako například funkční rozhraní pro mobily a tablety, název URL nebo i rychlost načítání stránek.
Proč řešit optimalizaci pro vyhledávače
Žijeme v době, kde je Internet nedílnou součástí našich životů. Stále více lidí na webu hledá informace, které potřebují ke každodennímu životu, vzdělávají se, nakupují. Optimalizovat je nutné, zejména nabízíte-li produkt, který má na trhu velkou konkurenci. Cena služby nebo produktu a kvalita jejich provedení jsou jistě jedny z nejhlavnějších faktorů, ale nepřehledný, pomalý a špatně dohledatelný web může spoustu zákazníků odradit a připravit vás tak o nemalé tržby. Správná optimalizace vám pomůže dostat se na přední příčky Google, Seznamu a Bingu.
Kdo potřebuje optimalizovat web? Ti kteří zvýšit konverzi e-shopu, navýšit návštěvnost stránek a dosáhnout vyšší ziskovosti společnosti. Optimalizace je vhodná i v případě, že chcete dát pouze nový nádech designu stránek či dostat více do povědomí jméno značky.
Co všechno optimalizace zahrnuje?
Audit webu
Z hlediska obsahovosti, designu, technických parametrů, funkčnosti a konverze e-shopu
Analýzu klíčových slov
Umět chodit v problematice keywords je opravdu KLÍČOVÁ záležitost.
Copywriting
Zkušení copywriteři zaručí to, že budou mít texty hlavu a patu a zároveň se postarají o správně užívání klíčových slov.
Budování zpětných odkazů
Linkbuilding je dalším z faktorů, které definují postavení webu ve vyhledávači.
Sociální sítě
Pokud je vůbec nemáte, agentura tuhle chybu napraví.
Reporting
Něco pro analytiky. Reporty na měsíční/kvartální bázi aneb rozkvět webu v grafech.
Kolik stojí optimalizace pro vyhledávače
Vzhledem k velké spoustě faktorů, které hrají v nacenění SEO roli, jednotná cena pro optimalizaci vyhledávače neexistuje. Záleží na intenzitě analýzy, rozsahu stránek, technickém stavu webu a v neposlední řadě SEO společnosti. Můžete si zvolit optimalizaci u menší společnosti, kde kompletní cena začíná na čtyřech tisících korun. Kvalita provedení a dosažené výsledky budou pravděpodobně trochu odlišné, než u firem s mnohočetnými referencemi, u těch se ale kompletní SEO průměrně pohybuje o deset tisíc dráž. Spousta společností nabízí také měsíční členství, který zahrnuje pravidelný reporting, copywriting a linkbuilding, což vám umožní věnovat více času samotnému podnikání.
Jaké změny po optimalizaci očekávat
První zlepšení lze očekávat v řádu několika dnů, nicméně nejvýraznější změny se ukážou až po čtvrt až půl roce. Budete víc vidět, a to nejen přímo ve vyhledávači ale díky kvalitními linkbuildingu na různých fórech, blogu, recenzích. Začnete mít odezvu i na sociálních sítích, a pokud je součástí webu i e-shop, jistě zaznamenáte významný nárůst objednávek.
Uvažujete o optimalizaci nebo s ní máte pozitivní/negativní zkušenosti? Podělte se s námi o zkušenosti.
- Lze pořídit generický Cialis bez receptu? A je tento přípravek na podporu erekce účinný a bezpečný? - 11.11.2024
- Vyzkoušejte kyselinu hyaluronovou – injekce tohoto “zázraku” vás zbaví vrásek na počkání! - 13.09.2024
- Sexuální masáž je dobrá pro tělo i duši – váš dlouhodobý vztah zpestří a obvykle i posílí - 16.01.2024