Site Logotype

Specialisté radí, jak vyšperkovat SEO v Českých Budějovicích

Prodáváte své služby a výrobky prostřednictvím webu? Pokud ano, vyplatí se vám optimalizace stránek pro vyhledávače alias SEO. České Budějovice jako krajská metropole a místní podnikatelé se musí na poli internetového marketingu zručně ohánět, aby v konkurenci uspěli. Odborníci na SEO se s námi podělili o pár užitečných SEO tipů, jak se stát jedničkou virtuálního trhu.

Vyvarujte se podvodného SEO nejen v ČB

Optimalizace komerčního webu pro vyhledávače se skládá z jeho technické revize, úpravy obsahu a vytvoření sítě vnitřních a vnějších odkazů. Napsat smysluplné texty, které vyhovují robotům a lidem bývá někdy oříšek i pro zkušené pofíky v SEO copywritingu. Proto amatéři a podvodníci při SEO nejen v ČB textovou optimalizaci rádi obchází takzvaným cloakingem. A co to je? Ošálí algoritmus Bota tím, že zadají do vašich stránek klíčová slova, která před člověkem skryjí. Sami sobě tím ušetří čas a námahu, ale vám zadělají na problém. Vyhledávače totiž nejsou “blbé” a jakmile podvod odhalí, penalizují vám e-shop, což poznáte z propadu objednávek.

Pozor na slepé prokliky

Aby vaše webovky obsazovaly přední místa na internetu, nezbývá, než zapracovat na odkazové části SEO v ČB a pochopitelně i v jiném městě. To znamená, že vám specialista prováže jednotlivé stránky logickými prokliky. Kromě toho vybuduje síť zpětných odkazů, které vedou na váš mateřský web z jiných koutů on-line světa. Tím však práce nekončí. Je nutné čas od času ověřit, zda vnitřní prokliky stále fungují. Pokud totiž změníte strukturu vašeho webu nebo e-shopu, automaticky přestane platit proklik vedoucí na původní stránku. Někdy je přínosné odkázat se v textu také na informace zmiňované na cizích portálech. I tyto linky musíte periodicky ověřovat.

Vedlejší Keywords rozvíjí SEO obzvlášť v ČB

Když si najmete odborníka na SEO nejen v ČB, postará se o pravidelnou aktualizaci obsahu na vaší internetové prezentaci. Prioritně se zaměří na stránky, které generují nejvíce návštěvníků. Nástroj Search Console využije rovněž k tomu, aby si pohlídal i vedlejší klíčová slova, pomocí nichž obsadil váš e-shop některou z prvních dvaceti pozic ve výsledku hledání. Těmto frázím se vyplatí pověnovat a optimalizovat na ně danou stránku ještě lépe.

Marný je blog bez SEO v ČB a okolí

Úspěšné prodejní a nabídkové www nejsou v žádném případě statické. Experti na SEO pro ČB a potažmo celý Jihočeský kraj to dobře ví a zajišťují svým klientům pravidelný přísun nových informací. Právě k tomu je uzpůsobená sekce známá jako blog. V ideálním případě tu bezplatně sdílíte důležité informace a budujete si tím renomé. Pokud i tyto články optimalizujete na klíčová slova, která lidé píší do vyhledávačů, aby vypátrali, co potřebují, začnou k vám přes nekomerční texty proudit potencionální zákazníci. Blog tedy neprodává přímo, přesto vám významně zvyšuje objednávky v e-shopu. Marketingová investice do copywritingu na klíč nejsou vyhozené peníze.

 

Tolik tedy ve zkratce k dobrý zásadám lokálního SEO – ČB. Stejná pravidla samozřejmě platí i pro celorepublikovou optimalizaci komerčního webu pro hledací Boty. Až si budete vybírat experta, pamatujte, že SEO úpravy lze provádět odkudkoli. Jinými slovy, můžete poptat optimalizátory z celých Čech. Požádejte je pro jistotu o ukázku jejich předchozí práce – třeba o případové studie či recenze – Topranker vám jednu takovou přináší. Máte-li už nějakou zkušenost s externími SEO konzultanty, uvítáme vaše postřehy v komentářích. 

Ivanka Pokorná